26 - 27 березня
Укр.мова
Тема. Н. Наркевич "Лесина квітка". Обговорення вчинків дійових осіб. Спонукальні окличні і неокличні речення.
Ст.65-67
Повтори
Правила. Види речень за метою висловлюванняhttps://learningapps.org/watch?v=pj5g8zao520
Спонукальне речення
https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-21/
Розподіли речення за метою висловлювання
https://learningapps.org/watch?v=p8w22n08t20
1. Прочитати текст.
Спочатку читають батьки .
Опрацьовують № 2 тест на розуміння тексту.
2. Читає дитина + дорослий по черзі, оскільки текст великий.
3. Опрацювати № 3
4 Читання о особах.
5. Письмово № 4(•1)
Новий матеріал.
Речення, яке вимовляємо з почуттям (радості, обурення, захоплення) та особливою окличною інтонацією називається окличним.Окличними можуть бути розповідні, питальні, спонукальні речення.
Наприклад.
Скоро канікули. - розповідне , неокличне
Скоро канікули! - розповідне, окличне.
Іване , берись за уроки. -спонукальне, неокличне.
Іване, берись за уроки !!!- спонукальне, окличне.
Що мені з тобою робити? -питальне , неокличне.
Що мені з тобою робити?! - питальне, окличне.
Такі речення не часто зустрічаються у писемному мовленні, зате у повсякденному житті (в усному мовленні) - на кожному кроці. Тому уявлення про окличні речення діти повинні мати.
Математика
Тема. Задачі у непрямій формі.
Опрацювати поданий матеріал з олівцем, чернеткою, математичним матеріалом ( сірниками, олівцями, квадратиками, яблуками тощо)
Роз'яжи задачу.
1. З першої ділянки господар зібрав 24 кг моркви, а з другої- на12 кг більше.Скільки кг моркви зібрав господар з другої ділянки?
Що можна сказати про шукане число?
Сашко сказав так: "Шукане число на 12 більше за число 24. Або число 24 на 12 менше за шукане"
Чи погоджуєшся ти?
Отже Оленка на основі відповіді Сашка перетворила цю задачу на таку:
2. З першої ділянки господар зібрав 24 кг моркви, це на 12 кг менше, ніж з другої. Скільки моркви зібрав господар з другої ділянки?
Порівняй ці задачі.
Чим вони відрізняються?
Як ця відмінність вплине на розв'язання?
І- ⬜ І- ⬜, це на ⬜менше
ІІ- ? на ⬜ більше ІІ- ?
пряма форма непряма форма
Важливо!!
У задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульованій у непрямій формі, треба
встановити , яким є шукане число-більшим чи меншим за дане, і на основі обрати арифметичну дію.)
Бабуся спекла 10 пиріжків яблуками, це на 3 пиріжка менше, ніж з вишнями. Скільки пиріжків з вишнями спекла бабуся?
Розв'язати задачу письмово зі скороченим записом.
№2 ІІ стовпчик у зошит.
Ядс
Тема.Перевір себе .Ст 74-75
Опитувальник з формувального оцінювання .
Тема 7 "Ідеї -винаходи - відкриття"
https://svitdovkola.org/2/7?ref=ik22-p2
Інформатика
Тема. Робота в графічному редакторі.Виконати подані зразки.
Немає коментарів:
Дописати коментар