середа, 25 березня 2020 р.

26-27 березня. Математика. Укр.мова. Ядс. Інформатика

26 - 27 березня
Укр.мова
Тема. Н. Наркевич "Лесина квітка". Обговорення вчинків дійових осіб. Спонукальні окличні і неокличні речення. 
Ст.65-67
Повтори
Правила. Види речень за метою висловлювання
https://learningapps.org/watch?v=pj5g8zao520

Спонукальне речення
https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-21/

Розподіли речення за метою висловлювання
https://learningapps.org/watch?v=p8w22n08t20


1. Прочитати текст.
     Спочатку читають батьки .
     Опрацьовують № 2 тест на розуміння тексту.
2. Читає дитина + дорослий по черзі, оскільки текст великий.
3. Опрацювати № 3 
4 Читання о особах.
5. Письмово № 4(•1)
 Новий матеріал.
Речення, яке вимовляємо з почуттям (радості, обурення, захоплення) та особливою окличною інтонацією називається окличним.
Окличними можуть бути розповідні, питальні, спонукальні речення.
Наприклад.

Скоро канікули. -   розповідне , неокличне




Скоро канікули! - розповідне, окличне.






Іване , берись за уроки. -спонукальне, неокличне.




Іване, берись за уроки !!!- спонукальне, окличне.




Що мені з тобою робити? -питальне , неокличне.





Що мені з тобою робити?! - питальне, окличне.



Такі речення не часто зустрічаються у писемному мовленні, зате у повсякденному житті (в усному мовленні) - на кожному кроці. Тому уявлення про окличні речення діти повинні мати.


Математика
Тема. Задачі у непрямій формі.
Опрацювати поданий матеріал з олівцем, чернеткою, математичним матеріалом ( сірниками, олівцями, квадратиками, яблуками тощо)

Роз'яжи задачу.

1. З першої ділянки господар зібрав 24 кг моркви, а з другої- на12 кг більше.Скільки кг моркви зібрав господар з другої ділянки?

Що можна сказати про шукане число?

Сашко сказав так: "Шукане число на 12 більше за число 24. Або число 24 на 12 менше за шукане" 

Чи погоджуєшся ти?

Отже Оленка на основі відповіді Сашка  перетворила цю задачу на таку:

2. З першої ділянки господар зібрав 24 кг моркви, це на  12 кг менше, ніж з другої. Скільки моркви зібрав господар з другої ділянки?

Порівняй ці задачі. 
Чим вони відрізняються?
Як ця відмінність вплине на розв'язання? 

 І- ⬜                                                        І- ⬜, це наменше
ІІ- ? на ⬜ більше                                ІІ-  ?
 пряма форма                                                                       непряма форма
Важливо!!
У задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць, сформульованій у непрямій формі,  треба 
встановити , яким є шукане число-більшим чи меншим за дане, і на основі обрати арифметичну дію.)





Бабуся спекла 10 пиріжків яблуками, це на 3 пиріжка менше, ніж з вишнями. Скільки пиріжків з вишнями спекла бабуся?

Розв'язати задачу письмово зі скороченим записом.
№2 ІІ стовпчик у зошит.


Ядс
Тема.Перевір себе .Ст 74-75











Опитувальник з формувального оцінювання .
Тема 7 "Ідеї -винаходи - відкриття"

https://svitdovkola.org/2/7?ref=ik22-p2


Інформатика 
Тема. Робота в графічному редакторі.
Виконати подані  зразки.














Немає коментарів:

Дописати коментар